4 Mayıs 2014 Pazar

The Besf Offer - En iyi teklif Altyazılı HD izle kadar basit


Best offer kadar saçma bir film?
ya bir gidin saçmalamayın daha filmin 80. dakkasında bütün olayların nasıl gelişiceğini sıraladım durdum neymiş efendim bir tane yaşlı adam varmış filmde 20 lik çıtırla ilişkiye giriyormuş ondan sonra bu adam sanat eserlerine hayatında en iyi teklif veren bir adammış Kimse sormamış mı bu adama ordaki robot un o adama ait olduğunu bilemedin? diye

tabiki olmaz çünkü film diye kekliyorlar milleti al alttan bir kare vereyim size


yani ben hayatımda dediğim gibi bu kadar saçma sapan bir film görmedim. Film delisi olabiliriz icabında ama bu filmin konusuda nedir ya.

çok güçlü kalemim ile bu filme saldırırırm. Dahada beni sinirlendirmeyin yetti be, Adam akıllı film çekicekseniz çekin sinirleniyorum artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder