2 Haziran 2014 Pazartesi

Godfather Filmi Hakkında

Baba serisi dünyanın en çok sevilen filmi olmasına rağmen niyeyse ben o kadar sevemedim ya Film Delisi olarak uyguladığım Ben Herşeyi eleştiririm Herkesi maffederim tavrından kaynaklanıyor bu desem alakası yok yani ciddiyim. Baba filmi bir türlü benim hoşuma gitmedi

Godfather 1 i sevdim 2 nin yarısında sıkılıp kapattım ya, 1 deki o adamda ölünce zaten yok artık dedim ya yok daha böyle şeyler olamaz yazıktır gunahtır. Neyse işin özü ben sevmedim diye siz bu filmi sevmemek zoruna değilsiniz iyi seyirlere der geçerim :)

2 yorum:

  1. benim icinde ayni,o zamanlari gercek bilgiler dogrultusunda cekilmis,gercek yasananlar ama mafia konusunu begenmedigimizden olabilir belki usta.bende begenmiyorum.

    YanıtlaSil
  2. benim icinde ayni,o zamanlari gercek bilgiler dogrultusunda cekilmis,gercek yasananlar ama mafia konusunu begenmedigimizden olabilir belki usta.bende begenmiyorum.

    YanıtlaSil